CarpCompany
Schouwburgplein 78
7001DJ Doetinchem
Tel. 0314-785243

Verzenden & retouren

New Page 1

NB bij bestellingen (Binnen Nederland) boven de € 30,- die vooruit worden betaald rekenen wij GEEN verzendkosten

Vooruitbetaling

Rembours

t/m 10 kg € 6,20

+ 15,- (€ 21,20)

t/m 30 kg € 8,50

+ 15,- (€ 23,50)

Wie levert de bestelling af?
Al onze leveringen worden bezorgd door TNT-Post. Het voordeel hiervan is dat u uw bestelling geleverd krijgt samen met de reguliere post. Grotere pakketten worden apart geleverd. Bent u niet thuis, geen probleem. Het pakket kan na aanbieding twee weken lang afgehaald worden op het postkantoor bij u in de buurt.

Wanneer wordt er bezorgd?
TNT-Post levert doorgaans van maandag tot en met zaterdag. Rembourszendingen worden niet op zaterdag bezorgd.

Wet Kopen Op Afstand
In het kader van de wet "kopen op afstand" heeft de consument bij het doen van een aankoop op afstand - Internet, telefoon en fax - het recht op een "afkoelingsperiode" van 7 werkdagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgaaf van redenen, waarbij de afnemer slechts de portokosten voor het terugsturen hoeft te betalen. Wanneer de afnemer zich bedenkt over een gedane bestelling dan kan de afnemer deze binnen 7 werkdagen deugdelijk verpakt en voldoende gefrankeerd retour sturen. Als peildatum geldt de afleveringsdatum van de vervoerder.

Wanneer de teruggezonden goederen compleet, in originele en onbeschadigde verpakking en ongebruikt zijn, dan storten wij het door u betaalde aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terug op uw rekening. Voeg voor een snelle en correcte afhandeling dan ook altijd een kopie van de aankoopfactuur bij met de vermelding ‘annulering’ en uw bank- of girorekeningnummer.

Producten die beschadigd of gebruikt zijn alsmede zaken waarvan de prijs gebonden is aan de schommelingen op de financiële markt, waarop de verkoper geen invloed heeft komen niet voor restitutie in aanmerking. De kosten en het risico van het retour zenden zijn voor rekening van de klant.

Verkeerd product ontvangen?
Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden kan het voorkomen dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In dat geval dient u altijd contact op te nemen per e-mail via info@carpcompany.nl

Terug